You will always be a part of my heart

Dagen var skööööön :D hhaha, iaf kort :) Jag och Elli gick upp hos Rose.
Vi käka frukost med hennes familj. Sen fick vi sällskap av hennes brorsa
då vi åkte buss. Hahah :P han var verkligen pratglad :P

Iaf, kom i tid till skolan. Hade religion.. där man inte gjorde ngt :) Eller joo,
plugga matte :O .... Sen matteprov. Gick skit :)
Jag och Elli drog hem till mig :) Skippade ekologin och mikrobiologin.
helt onödiga då det ändå var sista lektionen på båda kurserna :P Såå vi
pussa lite på bebbarna, åt lunch, såg på film -> kogänget ;D och tog oss
en promenad till v-by där vi köote godis och cola :) mums!
Mysigt mysigt! :D

Sen var jag duktig. Städa hos bebbarna och dammsög typ hela rummet.
Jag och bror hjälptes åt med maten också :) Tacos. MUMS!
Nu håller jag på att packa lite :) eller ja, inte just nu nu.. men jaa :P

Men så nu.. kmr man inte träffa dem flesta i klassen på 7 jävla veckor :O
Sjukt länge! Men skönt slippa skolan :) Men jaa, mina favoriter måsta
jag träffa ngt på lovet iaf :) Efter jag varit i Karlstad och innan jag drar till
Danmark med underbara Malin och Alexandra :)

Kmr ngr bilder från min, Roses och Ellis Singstarkväll :D


Massa <3 till er!


Vissa gånger dyker dem där jobbiga känslorna och tankarna upp.
Men fan, jag orkar seriöst inte med dem längre. Du kommer alltid ha en
stor plats i mitt hjärta. Och jag vill inte förlora dig som vän. Även om jag
nu har andra, som betyder mer just nu.
Well.. that´s it.

Kommentarer
Postat av: Jessan

7 veckor! Hört talas om att träffas fast man är ledig? ;)

2009-02-20 @ 20:38:30
Postat av: Sandra till jessan

Haha :P jaaa, men jag har ju fullt upp här :O

åker till karlstad och är borta ett tag :P hemma ngr få dagar.. sen praktik. sen påsklov då jag troligtvis ska till norrland :P

2009-02-20 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0