Stressig morgon

Jaaa, vad ska jag egentligen skriva om dagen?
Kan ju börja med att skriva att jag FÖRSOV mig!!! -.- Vaknade klockan 9,
sträckte lite på mig och tänkte ngt i stil med.. "vad skönt med lördag.. :) "
Sen inser jag, efter typ 2 sekunder.. att det är torsdag! :O Att jag började
för en timme sen  och att jag har prov idag innan lunch! 0.0 AHHHHHH,
var nästa tanke. Flög upp ur sängen, satte på datan, kollade schemat
och insåg att jag hade ca 15 minuter på mig innan jag skulle dra för att
hinna till provet. Hann iaf. Sååå fan duktigt gjort!

Skoldagen var seg. Fastän jag missat 2 lektioner på morgonen xD
Svenska och religion så det var inte hela världen xD ahhaha :P Vi drog
iaf på improvisations teater på Djurpresentation och guidningen. Roligt!
Speciellt den när 4 pers skulle fixa en bild.. orkar inte gå in på detaljer..
men temat blev iaf Harry Potter..! det var roligt! :D
Sen gled jag sådär på golvet.. Well inte bra gjort.. fick en STOR JÄVLA
STICKA i foten! :O  Fan den satt som sten också. Tog ett bra tag innan
jag fick ut den. Fick lite hjälp av Angelica, Sofia och Alexandra också.
Tack för det.

Efter skolan har jag inte gjort mkt. Typ bara städat hos bebbarna och
sen slappat här. Hjälpt till med att hänga upp tvätten också ;)

Kmr 2 bilder oxå, och well.. jag lär knappast göra om bloggen idag.. suck
Får göra det imorrn istället ;)

Mitt pekfinger.. och STICKAN! :O


Fulsöt figur som jag och Rose såg när vi skulle hem från teatern ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0