Söndags ångest...!

Söööööndags ångesten is back :O BLÄÄÄ på den -.- Eller snarare...
bläää på måndagarna! :O Usch usch fyfan vad jag e skoltrött.. :/
Jag vill ut igen.. nästa helg! :D men... ofta.. :/ har fan inga pengar.
Suck på det. Men fan så är det.
Betala ju mobilräkningen, och bussbiljett till och från Karlstad, jao
och var ute i fredags såååå fattig är man nu! :O heheh, men men,
hade ju som sagt roligt i fredags :D och ska bli asroligt att åka till
Karlstad :D

Såå jaha, då var vi där igen. Jag tänker för mkt igen. Men den här
gången ska jag försöka att inte göra det. Just be myself.

Well well, jag blev plötsligt sjukt trött :O bara sådär pang..! Bra i
guess.. börjar ju fan 8 imorrn så.. -.- JOBBIGT! Men fan vi slutar
tidigt imorrn så det är skönt! :D
Då ska man bara se till att komma på ngt roligt att göra med ngn..
Annars hamnar man vid datan, och sitter man där för länge.. blir
man till slut depp. Well fan jag har lärt mig :O Duktig jag e.. :D
heheheh ;D
Men jaaa, och vart fan e Rose!? :O jag vill snacka med henne på
msn.. men hon e icke inne :S Ska fan ringa henne! japp det ska
jag :) och sen.. blir det väl att sova.. ngn gång.. ehehhe ;)
See you later ;)

Klart slut säger S.S = Super Sandra :D ahhaha! okej.. Stopp där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0