Slutspurt av lektion

Sitter här i skolan och läser på om supertråkig genmanipulerad mat..
Kan det bli tråkigare?... :O HAHa, nee men fan jag arbetar ju inte direkt
hela tiden. Även om jag är duktig och varierar :D duktiga jag! mhm!

Iaf, slutar om 4 minuter :D Då ska jag och Rose in till stan, fixa en sak
och sen ska vi möta Elli vid skolan I guess :) Vi ska ha filmkväll hos
mig :D Fetta upp oss och ha det mysigt. Oj nu är det 3 minuter kvar :D
HHAHA, skönt att vi inte har ngn äcklig djurpresentation och guidning.
Sjukt skönt jaa!

Iaf, vi ska ha roligt ikväll och jag ska fotta en massa :D jao sen ska vi
väl leka med bebbarna och så ska jag städa hos dem också :P
Nu är det 2 minuter kvar tills vi slutar :D Eller, jaaa stackars Elli och
alla djursjukvårdare har ju djurkunskap fördjupning till typ halv fyra.. :O
Stackarna.

1 minut kvar xD och nu ska jag bara hitta en bild då jag inte lagt ut en
bild till inläggen på länge :O blir väl en bild som inte alls har ngt med
det här inlägget att göra... men skitsamma :D

Och nu slutar jag! :D
Bye!


Kommentarer
Postat av: Jessan

Filmkväll!!??



NU SKA JAG SNACKA SKIT OM ER TRE HELA DAAAGEN IMORGON!



;) haha skojar såklart

2009-02-12 @ 17:57:22
Postat av: Sandra till jessan

Haha :O ohnooo, hehe ;P

fast det blev inte riktigt så, Elli kunde inte :(

2009-02-12 @ 18:35:24
Postat av: jessan

ajsing bajsing. gissar att du och rose har kul iaf;)

2009-02-12 @ 19:59:58
Postat av: Sandra till jessan

Joda, har vi alltid ;)

2009-02-13 @ 00:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0