Singstar!

Gårkvällen ägde! :D Jag, Rose och Elli hade asroligt :D Sjöng som idioter
gjorde vi :D fan hes blev man men inte ville man sluta ;P Underbart roligt!
Vi tog oss dessutom en tur till Ica (?) och köpte lite godis :) mums!
Sjöng mer och fyfan vad roligt det var :D har sagt det ngr gånger nu men
fan det tål att upprepas.. det var ROLIGT!!! :D:D:D
hahah ;D några favoriter var aqua då jag var killen och försökte sjunga
mörkt, gick inte så bra så till slut lät jag som ett jävla monster då jag skulle
sjunga ;D hahaha, sjukt!
Sen också ABBA, the winner takes it all, där Elli sjöng lite fel xD Och även
Ricky Martin som jag och Rose sjöng.. helt sjukt svårt att få in rätt tonläge
så allt blev hur fult som helst xD dessutom kunde man ju inte texten så
det var inte så lätt ;D ahahha! nej fan, FLER såna kvällar tack! :D

Kommentarer
Postat av: Rose

VIVO OM JAG FÅR BE!!!



;)



nä men asså vi borde fan göra detta varje jävla kväll alla dagar i veckan! Tänk om man hade sånt då hade man kunnat ta med det på praktiken liksom :O

2009-02-20 @ 10:32:51
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Jessan

VI har för länge sen lämnar VO Rose!!

2009-02-20 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0