I needed it

Well, som ni kanske ser har jag nu gjort om min blogg :) Blev kanske inte
sådär Super nöjd, men helt okej endå. Jag kmr väl troligtvis tröttna på den
om ngn vecka och ändra den då xD hahahah, jao sån är jag ;)

Skolan idag var seg. Förmiddagen sög... :) Jag var på dåligt humör och
orkade inte med ngt typ. Gjorde inget vettigt varken på religionen, matten
eller ekologin. Bra gjort... :O
Lunch, kändes lite bättre.
Efter lunchen, mikro biologi och genetik, well gjorde ingenting där heller..
Ännu mera bra gjort.. :D.. ehhehe. Joo jag pratade med Elli. Det behövdes.
Sen lekte jag med Elli :D kittlade Sandra lite och kittlade även Rose :) Fast
min och Ellis lek var roligast! :D Sprang runt korridoren. Jag först, med
hennes ena sko i handen, och hon efter :D ROLIGT jao! :D Kändes nästan
som det gjorde i ettan. Mer sånt tack!
Projektarbete, jobbade flitigt på. Duktiga vi! :D Sen slut, skönt skönt. Sluta
ungefär en timme tidigare då Sandra åkte hem då. Skönt.


Elli får vara med på bild :D En bild från innan jullovet ngn gång :P

Nu är det HELG! :D <3
Imorrn är det FEST! :D och jag ska vara med underbara personer hela
helgen! Det kan fan inte bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: jessan

MER SOM I ETTAN TACK :D!!!! <3333

Tror det blir så när vi är ensamma i skolan :) För då är det bara vi tsm :D vår klass!!

2009-02-06 @ 19:37:16
Postat av: Elli

aa det va kul :) och jobbigt :D ettorna undrade nog vad vi gjorde för roligt ^^

Fint bild btw 8-) :D

2009-02-06 @ 19:45:36
Postat av: Sandra till jessan

Helt rätt :D MER SOM I ETTAN!!<3 :D

2009-02-06 @ 19:58:02
Postat av: Sandra till Elli ifall hon glömmer titta sin blogg ;D

JAAAA det var super! bara för ettorna suger och vi är bäst! :D det räddade min dag! :D

2009-02-06 @ 20:00:24
Postat av: Anette

åh ja jättegärna :) va snällt av dig att erbjuda, känner mig handikappad när det gäller sånt. den som jag har nu är gjord i paint och säkerligen fel inlagd (vill inte att mitt namn ska stå där).

jag har inte photoshop el så, så det skulle vara super om du ville göra det... :) för resten av bloggen har jag typ fixat till så bäst det går hehe :D

2009-02-06 @ 21:10:30
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Nadja

Blev jätte bra bloggen.. Ett tips. du får börja ta betalt för att fixa bloggar, så får du lite pengar ;0). kram

2009-02-07 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0