I Just Want You To Know Who I am

Jaaa så börjar klockan närma sig sovdags... ahhaha, sjukt det känns
att behöva gå och lägga sig innan 11 en lördag.. o.0... eheheh.. men
men.. Imorrn ska man ju resa hela dagen så.. vilket jag tror jag skrev
i mitt förra inlägg jaaa :P ehehe.

Jaaa, jag och Sandra camade :D Roligt! Dessutom hörde jag ju vad
hon sa också ;D sen att typ.. 5 pers till bestämde sig för att prata med
mig just då.. :P HAha, jaaa så är det alltid. Först lugnt, sen alla på en
och samma gång :P ahhaha, yes.

Iaf.. jag har lekt i ps. Sandra kmr döda mig då hon ser den här... men
jag skiter i det :D för jag är busig :D Mohahahah :D...  Dessutom är
ju bilderna små så.. ;D



Jag har inte direkt mkt att göra.. vilket i för sig passar då jag alldeles
snart.. eller okej.. om ca.. 25 minuter ska göra mig iordning så jag
verkligen kmr i säng innan 11 :P Hahha, jaaa så ska väl spana runt
lite på internet tills dess :P Funderar på att göra ngt i ps.. men kmr
inte kunna sluta förrän bilden e klar.. och vem vet hur lång tid det tar?
ahhaha, bäst att låta bli helt enkelt :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ha det bra där borta å hoppas ni får det kanon =)

<3 Kram kram

2009-02-28 @ 22:20:20
Postat av: Rose

Klart du gjorde, ja storböla typ, först av sorg när jag skrev om "vasen" sen av lycka när jag skrev hur bäst du var! NEJ jag menar ÄR!!

Kommer sakna dej massa mycket!!

Älskar dej mestastgiast i hela världen!

2009-02-28 @ 22:33:33
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0