Hos Rose :)

Well jag sitter här hos Rose och slappar :) Hon har målat, jag har
nördat framför datorn ;D Vi lyssnar på musik och snackar lite sådär.
Mysigt! :D Jao ikväll är det FEST :D Yeah! :D Fun fun! Jag och Rose
ska väl käka snart I guess.. sen så senare ska vi fixa iordning oss,
välja kläder och sminka oss typ :P Sen ska vi möta Elli, Jessica,
Erika och fler (?) ngnstans :) typ Handen I guess. Så ska vi allihopa
ta oss till Mona :) Yey yey! Taggad till tusen och klockan är aldrig
ens vän när det gäller sånt här ;P ahhaha, men jaaa.. Rose försvann
så jag ska se vart hon tog vägen.. :O ska bara lägga in ett klipp från
youtube. Vi har lyssnat på den här låten ett x antal gånger, den är
riktigt bra faktiskt. Så får man naturligtvis lust att se filmen också :P
Men det har vi nog inte tid med ;)


Kommentarer
Postat av: tebbs

ahhh det är ju den filmen! :( nu blev jag sugen på att se den ._.

2009-02-07 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0