Gonna be okay

Det var jobbigt ikväll. Jag hatar det verkligen. Men, inga tårar bör fällas.
Se det positiva och skjut bort det negativa. Och visst kan det vara svårt
att se det positiva.. Allt det negativa har en tendens att vara lättare att
se. Men, det är det man har vänner till. Dem hjälper en att byta ut det
negativa till det positiva.

Ett tag kändes det hemskt där. Men nu känns det bättre. Tack till dem
som står ut och hjälper en när man inte riktigt klarar det själv.

Msn är bra, jag älskar det.
Jag älskar mina kompisar.
Ikväll, tack till Sandra och Therese <3
Idag, tack till Elli.<3
För att du är underbarast, tack till Rose.<3

Och för förut, vad som alltid kommer finnas kvar som dem lyckligaste
åren i mitt liv, tack till Alex. <3

Kommentarer
Postat av: En läsare

Har följt din blogg ett tag, vad har hänt med din vän Alex?

2009-02-21 @ 00:36:05
Postat av: Svar till läsaren

ingenting, bara att vi glidit ifrån varann...

2009-02-21 @ 09:18:41
Postat av: Jessan

:(

2009-02-21 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0