FREEDAGs Time!

Yeah! Idag var en bra dag! Fastän jag och Rose typ sov 4-4,5 timmar inatt.
Fastän vi började 8 och slutade halv fem... :O Så var den väldigt bra!
Humöret på topp och fan vad skönt det känns att komma närmare denna
underbara lilla varelse.. Gissa vem?! :D Ellllllinor! :D <3
Jag och Rose var i farsta igår, köpte en nalle+kort+gelehjärtan till henne.
Såå satt vi i typ 30-40 minuter på natten och försökte komma på ngt bra
att skriva i kortet. Vi kom fan fram till det bästa! :D Eller Rose gjorde det ;)

Iaf... PAUS, ska hjälpa mamma lite....

Så back :) Och jag fick skitont i min vänsterarm :O mamma sa att om
man har det kan det vara problem med hjärtat... 0.0 Hjälp! ehehe, men
fan... hoppas inte.
Iaf.. skolan var det ja :P
orkar inte gå in alldeles för mkt på detalj.. men religionen och matten
gjorde man inte direkt mkt på ;D Sen ekologi.. well där var det inte heller
så mkt. Lunch, blandade lite.. pomme frites och pitabröd körde jag xD
HAHA, jag gillar mina (och Sandras) specialbeställda menyer ;P
Mikrobiologi och genetik.. segt.
Projektarbete, redovisning. Gick helt okej. Resten av lektionen satt man
bara och lyssna på dem andra då dem redovisa. Slapp lektion, men att
sluta halv fem är ändå elakt :O

Iaf, små roliga saker hela dagen :D Skoj!
Imorrn är det alla hjärtans dag, som jag ska fira med Sandra.. vi ska
arbeta med projektarbetes rapporten ;D yeah! Så vi kan bli klara med
den :D så jag kan rensa min mail :D ska bli såååå skönt! Har seröst
14 sidor på min mail 0.0 Jag lovar.. sen när jag rensat den kmr jag ha
typ... 5, 6 sidor kanske :D skööööönt!
Fredag fredag fredag! Nice!
Helg :D


Daphne <3 Well, man har ju lärt henne väl ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0