Filmkväll

Sitter här hos Rose och slappar. Jag, Alex, Jessica och Rose såklart ;P
Har haft picknick i hennes rum och käkat massa Riesen. Nu fettar vi upp
oss med chips samtidigt som vi ser på film. Just nu ser vi på ngn konstig
film.. typ "hjälp jag är en fisk..." :O ehehe, dem andra tkr den typ är rolig
men nae, inte jag :P

Btw fick jag MVG på genetik provet! :D FAN vad jag är duktig! :D yeah!
haha, och jag som trodde jag skulle få G ;D hahha, men det var roligt :)
Så då får jag kanske satsa på grupparbetet? Men jag tror inte jag orkar
det ändå. Neee, fan det blir nog bra :P

Men nu ska jag försöka vara social ;P äta chips och dricka läsk med de
andra. Som Rose säger... Fira Lillfredag! ;D

Kommentarer
Postat av: tebbs

haha hjälp jag är en fisk 8D den är så komisk! xD fast.. dålig, det kan jag hålla med om 8)

2009-02-10 @ 21:09:03
Postat av: Jessan

mysipysiskojsikvällsi!

2009-02-11 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0