FEST

Well well, festen igår var rolig. Blandat med känslor hela kvällen, hände
massa saker och well jag drack liiiite för mkt. Snurrade som aldrig förr
fast blev bättre sen då man fick det ur sig... hehehe, jooo men ni kan ju
gissa vad jag menar :O ahahha :P okej, men fan bättre göra det igår än
må dåligt idag. Men men.. man lär va sina misstag heter det väl? ;)
Yes, men bra saker. Man var med roligt folk! Dansade och var social!
Satt inne på toaletten typ hälften av kvällen och snackade av oss. Det
behövdes nog.
Jag har typ ett blåmärke på armbågen och ett på benet typ precis över
knät. Ajaja, undrar hur man fick det xD Eller joo, jag vet att Rose typ
mosade min armbåge.. så där har vi det iaf :P

Jag, Rose och Alex hängde med Jessica hem och sov där sen. Mysigt!
Vi snackade dessutom innan vi däckade, mys mys och fan jag vill ha
hennes rum! :O med alla saker också :) maha ;D
Vaknade imorse, trodde klockan var typ 1... :O men den var typ 9, halv
tio. hahaha :P Vi åt iaf frukost, alla mådde typ bra förutom stackars
Jessica som mådde lite illa :/ Fick skjuts av Jessicas snälla mamma
till älvsjö, tog pendeln till centralen där jag bytte till t-bana. Hem hem
jao. Kom hem tidigt. Skönt då ingen var hemma. Eller jooo, brur min
och mamma var hemma, men dem sooov :P Såå har suttit här och
slappat hela dagen. Skönt!
Men nu ska jag snoka i skafferiet och förhoppningsvis hitta cola.. :D
Hoppas hoppas ;D

Ngr bilder kmr iaf :)







Kommentarer
Postat av: Jessan

MYSIPYSI KVÄLLI!

och nu mår jag fantastiskt bra =)

2009-02-08 @ 16:18:14
Postat av: Sandra till jessan

Jaaaa :D

bra det! :D

2009-02-08 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0