Alla hjärtans dag

Löööördagar äääääär BRA! Fyfan vad skönt det är att sova länge! :D
Hahah, inte för att klockan 10 är länge för vissa som sover till typ..
12.. eller ngt sånt :P men fan 10 är lagom tid :D

Iaf, idag ska jag vara med Sandra :) Vi ska skriva klart rapporten! Yey!
Så vi kan lämna in den på måndag så jag kan rensa min mail :D:D:D
HAHah :D Men jaa, såå jag ska inte åka hemifrån förrän 12.53.. eller
ja, t-banan går då så jag går jue lite tidigare hemifrån :P typ.. 5 minuter
eller ngt ;D Sååå, jag ska snart gå och duscha, och sen ska jag väl..
slappa framför datan medans jag väntar ut tiden :P typ.. se någon film
eller ngt :P Det blir nog bra. Men nej, nu ska jag gå och duscha :)

Kmr kanske ett inlägg senare ikväll om våra tokigheter ;)
Ha en bra Alla hjärtans dag allihopa!

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0