Vill ha

Jag vet inte om ngn verkligen fattar exakt hur mkt jag vill ha en hund. Det är seriöst som om det värker i bröstet på mig. Som om det är ngt som saknas. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL! Jag dör fyfan vad jag vill ha en hund. Har till och med hittat "min" ras. Kromfohrländer. Seriöst så sjukt söta. Sjukt, sjukt, sjukt söta!
Jag skulle så vilja ta min lilla vovve på en kvällspromenad. Kanske hem till Alex eller ngn och bara snacka massa strunt. Snacka av mig lite. Visst msn finns, men fan jag pallar inte att ta det över msn. Vill ha en kram, men ahh. Hahah. Men skitsamma, skulle faktiskt prata om denna supersöta ras. Det låter verkligen perfekt i mina öron. Som en hund som skulle passa mig.

"Kromfohrländern är en underbar ras som är fylld av energi, styrka, kärvänlighet och förarvillighet. Den är en medelstor, tålig och anpassningsbar sällskapshund. Kromfohrländern är en utmärkt familjehund som verkligen älskar sin ägare och familjen. Den tycker om att vara med på familjens alla upptåg men ligger lika gärna i soffan och tar det lugnt. Den tycker även om långa promenader och aktiviteter av olika slag. Den har ingen jaktlust och är lätt att ha lös i skog och mark, då den ogärna lämnar sin matte/husse. Den är en mycket mångsidig och kärleksfull ras att leva med som skänker sin ägare mycket glädje!"
Kopierat härifrån: http://www.kromfohrlanderklubben.se/ (samt bilder tagna därifrån)


Men ahh, vill ha en jao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En blivande Morf eller :D?

2009-12-14 @ 15:49:36
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0