Skumma drömmar

Yes inatt och imorse har jag drömt om bland annat superman, slädhundar och en tjejfight. Hhaha, ehh.. weird? ;D Ahh och så var det pandor som bodde i typ nordpolen också 8) hahah! Sen åkte jag en flygande vespa också.. den var livsfarlig! ;D haha, men rolig :P

Iaf.. ska jobba idag. Vilket jag tjatat om huuuur länge som helst xD hahah. Har ont i magen och känner mig allmänt seg, så det blir säkert super härligt. Haha 8) 4 timmar i kassan.. får väl endast hoppas på att jag känner mig bättre om ett litet tag. Yes. Men nu ska jag fixa lite i ps, sen blire väl till att trycka i sig ngn frukost, klä på sig och sedan vid typ elva gå hemifrån. woho. hahah 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0