Ser fram emot helgen!

Jag har redan tröttnat på min bloggdesign. HAha, bra liksom. Men ahh, har varken ork eller fantasi för att ändra om den. Nope, får se om det blir ngn ändring senare i veckans kanske. Haha :P Iaf, ska faktiskt snart dra mig för att sova. Yes, för det första är jag tröttelitrött, och för det andra ska man upp i tid imorrn och åka för att mtöa Ronja vid hötorget klockan halv elva imorrn. Julhandla är vad som gäller då jao ;) Sååå, om jag går upp vid halv 9-9 hinner jag sitta lite vid datan innan, och så går jag hemifrån strax innan 10 för att åka in och möta henne. Sen blire julklappshandling till klockan 1, och då tror jag faktiskt jag åker hem, käkar lunch och sen vänder för att åka till jobbet ;D hahah. Har ju fan inte råd att käka ute :P

Iaf, längtar till helgen. Varför? Joo här kmr anledningarna:
Fredag: Farmor, faster och kusin (+kompis) kmr ner :D
Fredagkväll: Idolfinalen :O aahhh, den bara måste man ju se! :D
Lördag: HUNDMÄSSAN<3<3<3<3<3 Äntligen! :)
Lördagkväll: Grillkväll med sötisar från klassen<3<3<3, + brur min :D Fuuuun! :)
Söndag: Kanske hem till Rose eller slappa hemma och vara social? :)

Om inte det är roligt så vet jag inte vad som är det ;P hahah.
Bilder också!




Funderar faktiskt på att ha ngn av dessa Headrar... hmm, vad tkr ni? :O

Kommentarer
Postat av: Tott

Jag tycker denna du har nu är fin, men isåfall tycker jag nr2 ser mest vintrig ut :) Du vet Tott finns annars om du vill ha design ;)

2009-12-09 @ 10:38:03
URL: http://purplemix.blogg.se/
Postat av: jessan

Sista:D:D:D:D:D

det var väl typ jag som fotade den? om det är från roses xD



är grillningen inställd eller? :) fuck att allt ska hända dom helgerna jag inte kan xD

2009-12-09 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0