Seg reaktionsförmåga

Jag gick fan runt som en zombie under jobbet. Hahah, alltså jag var så sjukt trött och tror nästan att jag lämnade hjärnan hemma eller ngt :O hahah, till exempel frågade en kund mig en fråga, och jag typ stod och stirrade på henne utan att kunna formulera mig om att jag inte är utbildad och tyvärr inte kan svara på det så hon får fråga en av mina kollegor. HAHAH, sen kom Sylvia iaf och räddade mig :) hahah ;P Bad om ursäkt till chefen iaf, har nog hamnat på minus hos henne, inte bra men jaja gjort är gjort. Ångrar mig iaf inte, mer än att jag kanske borde ha ringt direkt när jag bestämde mig. Men, men. Tror inte heller Catja var lika stolt över en längre.. hahah, hon typ sa hej sen sa vi inget mer och så plötsligt hade hon gått hem utan att ens säga hejdå :O happ, sånt är livet i guess.

Nu sitter jag här framför datan, har nyss ätit mat och äter nu godis. Mums för att vara onyttig! :) Kanske ska man börja träna ngt så man får bort dem där extra kilona? Hahah. Nu ska jag snacka med folk, rolla, spela ds och äta mer godis :)

Kommentarer
Postat av: jessan

men vilka barnungar dom är på ditt jobb! har dom aldrig varit unga, eller gjort nått misstag, eller tagit semester o är sega dagen efter!? ska jag slå dom!? ;)



godis e gott! käka på min snygging!

2009-12-08 @ 21:07:44
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det där händer väl alla nångång ;)

Catja är lika stolt över dig ändå ska du se.

<3

2009-12-09 @ 08:29:27
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0