Ny design igen

Såg på Jumper och blev på bra humör :) Wiiie, jag gillar den filmen jao. Sen gav jag mig på att fixa ps, dålig idé så blev på dåligt humör igen. Avinstallerade dock skiten och installera om det, funka först inte, men sen funka det. Wiii bra humör :) Så nu har jag gjort om designen en gång till ;D Är inte nöjd med bakgrunden men orkar fan inte fixa det nu :P Nej det får vara så tills vidare ;P hahah. Nu är den iaf mörk och fin :D Mörkt ska det vara jao ;) maha.

Men, men. Hade tänkt ge mig i kast med Malins header och så, men orkar inte det just nu. Neee det blir till att svara på ngr roll, sen får vi se om man pallar strula med ps ;D hahah, alltså det funkar ju att skriva nu, men det är typ lite cp. Sen kanske man ska fundera över att krypa i säng någorlunda i tid idag :P Vill komma upp i bra tid imorrn, hoppas Alex ringer och väcker mig då han vaknat av sin fina make up light :P haha.
Men ahh, roll var det!

Kommentarer
Postat av: alex:P

det är faktiskt en wake up light;)

2009-12-03 @ 23:52:29
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0