Min plan!

HAhaha, jag och brur har en plan :D Eller.. det är min plan, men han hjälpte mig komma på den ;P Jag ska bo ovanför en affär, och när jag på kvällen blir sugen på choklad eller ngt annat så ska jag ringa dem och hissa ner en korg och ba: "Ni får pengarna imorrn när jag går till jobbet." Och ahh, såklart känner vi varann då jag varit där så ofta xD HAHA!

Och denna plan kom till för att jag tog två bitar ur min chokladkalender och baa.. fan jag vill ha mer :O Funderar på att gå och köpa, men orkar fan inte. Latheten segrade, och det blev väl bra eftersom det då blev typ.. nyttigt? HAHA ;D


Kommentarer
Postat av: jessan

det finns lgh ovanför vårat konsum. ska jag ta ett snack med hyresvärden eller?;)

2009-12-10 @ 19:48:21
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: alex:P

eller så börjar du jobba ien affär så kan du äta godis hela tiden^^

2009-12-11 @ 00:23:39
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0