Me like money

Jobbelijobbet gick bra. Hahha, var mkt folk så det gick typ snabbt men var lite småstressigt ibland :P Men det gick bra yes. Förutom att varorna inte kom förrän typ halv fyra, och sen skulle jag plocka ur buren och fick typ asont i handlederna :O </3.. hahah, men ahh jag överlevde faktiskt 8)

Kikade in på Nordea nyss, eller ahh för typ en halvtimme sen men ändå.. ;D den 23:e får jag lön :D 5500 :D ahh, eller typ 5526 ;D hahah, me like! :D Dock försvinner det lite pengar till mamma och pappa, men jag kmr iaf vara skuldfri sen! :D wiiiie :D

Nu är jag rollsugen som satan, men har sjukt ont i skulderbladen :O Not good, så vet fan inte hur det blir med det :/.. aja, vi kör på och sen kanske man glömmer bort det :) .. hahah, låter bra! x)

Kommentarer
Postat av: jessan

rika snorvalp!

2009-12-21 @ 23:11:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0