Måste ringa

Jag måste ringa f*ttiga arbetsförmedlingen men jag pallar fan inte -.-' Bläää. Dem ringde mig ju för några veckor sen, och nyvaken som jag var då fattade jag typ bara hälften av vad han sa xD hahah. Weird. Men ahh, så jag fortsatte ju att vara med där, men nu ska jag typ ta kontakt med en handläggare, som jag inte ens vet vemd et är 0.o.. och säga att jag inte vill vara med längre. Hahha, problem. Men, men.. blir väl till att ringa kundtjänst och typ.. "hej jag fattar nada, men ska gå ur arbetsförmedlingen.. :)" HAHA ;D ahh så får det bli. Ska fan göra det nu sp jag har gjort det. Om 20 minuter kommer Ronja också :) Då ska vi fika och byta klappar :D Sen ska jag and Alex till v-by :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

jobbigt ;)

ses imorn <3

2009-12-23 @ 17:17:26
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0