Lista jao.

För att ha ngt att göra medans Alex svarar på vårt roll.. :)
------------------------------------------------------------------------------------

Nämn något som gjorde dig glad igår: LÖÖÖÖÖN :D eller ahh, jag fick reda på att jag får den imorrn och att jag får 5500 :D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Stängde av alarmet och sov vidare :D


Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev ett roll skulle jag tro :D

Det sista du sa högt: "Vad gjorde du för 15 min sen.. skrev ett roll skulle jag tro" ;D HAHAH


Det senaste någon sa till dig: "Jag lovar att dem kommer ha ändrat imorgon, att det är 9+ istället för 9- på julafton."


Vad har du druckit idag: Oboy :D.. mjölk.


Vad var det senaste du åt: godis :D suuuuur


Vad var det senaste du köpte: en chokladklaka på väg hem från jobbet för ngn dag sen :P


Vad är det för färg på din ytterdörr: brun tror vi :)


Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt :D hahah, ehh... snö <3


Godaste glassmaken: Vanilja :D i think.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nae.


Sover du tungt: Ibland 8)


Drömmer du mardrömmar: Inte ofta som tur är :D


Trivs du med ditt jobb: Joda :)


Favoritklädsel:
Mjukisar och linne x)


Favoritlåt just nu: World behind my wall med Tokio Hotel eller Happy Ending med Mika


Vad ser du om du tittar till höger: Sängen, Sara och Alex med varsin data i knät xD = nördar hell yeah :D


Vad gör dig glad just nu: Att jag får pengar :D Att jag kmr bli skuldfri! Att det snart är jul! och lite annat ;P

Vad ska du göra härnäst: Hitta på något annat att göra medans jag väntar på att Alex ska svara på vårt roll 8)


Höger eller vänsterhänt: Höger jao!


Humör just nu: In a goood moood :D yeah!


Favoritgodis: Choklad eller surt godis jao!


Kläder just nu: Mjukisar och linne! <3 och filt på det ;)


Sommarplaner: hmm.. ha roligt med kompisar? :D


Hur många kuddar sover du med: 5 :)


Spelar du något instrument: Nope.


Morgon eller nattmänniska:
Nattuggla skulle jag tro :P

Vad är viktigast för dig: Mina vänner typ, och familjen <3


Är du kittlig: ahh typ :P


Snarkar du: Haha nej :D säger vi ;D


Stjärntecken: Jungfru 8)


Äckligaste insekten: KACKERLACKOR! usch :S


Längtar du mest efter just nu: Skaffa hund <3.. ngn gång i framtiden. Haha.

Kommentarer
Postat av: jessan

hhahaha godis och o'boy! Var det miidddag eller;)

2009-12-23 @ 01:24:39
Postat av: alex:P

Din tur att svara slowpoke:P

2009-12-23 @ 10:46:18
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

hihi ja visst äää den :*

2009-12-23 @ 11:07:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0