Jag vara snäll flicka

Sitter på jobbet än. Skulle egentligen sluta vid 6, men Lina kände sig krasslig så jag var snäll och tog hennes sista två timmar. Snart ska jag väl börja fronta lite smått i närheten av kassan. Men just nu sitter jag här och latar mig ;D Kmr ju folk hela tiden så. Typ en i taget ;D Vilket innebär att jag typ hinner skriva en mening i taget xD hhaha. Men okej, nu tror jag det börjar bli mindre folk. Börjar bli hungrig igen :O Tur jag fick en mandarin eller clementin eller vad det nu heter av Åsa :)

Imorrn är det iaf fredag :) Och jag är ledig :D Me like!
Men nu är den över 7, jag började med inlägget typ vid halv hahah xD men så nu ska jag hjälpa Lisa med lite varor :)

Kommentarer
Postat av: jessan

haha jag skulle aldrig våga vara på internet!:P

modiga du!

2009-12-17 @ 19:33:18
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0