Jag <3 Snö

Var med Alex igår jao :) Vi spelade lite gamcube, sen åkte vi till Johannelund och köpte godis ;D tog oss en promenad hem till han i snöstormen sen :P Var Kallt som satan, men mysigt :) Jag älskar snö! <3 Väl hemma hos Alex gjorde vi typ inget mer än att slappa framför datan :P

Ahh och som ni märker så överlevde jag jpbbet xD Kände mig inte alls pigg där ett tag :O usch och fy för det! Sen blev det bättre och sen blev det sämre igen xD hahah. Dem sista två timmarna gick iaf fort så det var ju skönt :P Orkar inte skriva ngt mer, ska svara på lite roll och sen ska jag fan se Harry Potter :D Har fan bara sett sexan en gång tror jag :O hahah. Yes, så det är kvällens planer.



Best Friends jao! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin bild på er :)!

2009-12-20 @ 22:43:02
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0