Jag <3 Hög Musik

Jag har PISSont i ryggen :( buhu. Under jobbet idag kom jag på en nackdel. Att alla andra känner varann så bra. Att dem pratar om saker som jag inte har ngn aning om, att dem vill prata om saker med varann. Då känner jag mig lite utanför, för det känns ju inge roligt att hela tiden försöka klämma mig in i diskussionen, även om jag ibland försöker. Hahah. Aja, antar det är så när man kmr som nyast till ett jobb.

Nu sitter jag iaf och spelar ganska så hög musik :) Mysigt! Är ju bara jag och syster hemma. Så egentligen skulle jag kunna ha sjukt hög musik :D men då skulle jag få ont i huvudet efter ett tag. Så kör på detta :) Duktig jag är :D haha. Imorrn ska jag färga håret. Hoppas det blir bra :) Ska försöka komma ihåg att ta en före och efter bild, Nadja om du läser detta så påminn mig ;D haha.
Rollar gör jag också, är mysigt, även om jag inte är på värsta rollhumöret. Funderar faktiskt på att fråga syster om vi ska baka ngt. Men vet inte än :P Sjunger med i musiken gör jag iaf :D wiiie, det är nackdelen med att dela rum med brur, att han stör sig på vissa saker jag gör. Jag kan till exempel inte asgarva åt en film, kan inte sjunga med i musiken och kan inte dampa på datan ifred :O hahah. Men bortsett från det så går det bra att dela rum. Vi gör jue inte så mkt mer än sitter mittemot varann vid varsin dator ;) hahah, nördfamiljen här vettni ;) maha.

Okej, jag är inte största fanet av Tokio Hotel, men den här låten är faktiskt bra:

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha. jag ska försöka komma ihåg för å efter bild ;)

2009-12-16 @ 20:49:30
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Erika

DEN ÄR JÄTTEBRA DEN DÄR LÅTEN :D För att inte tala om videon ;)

2009-12-16 @ 21:54:29
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0