It´s my Life!

Jag har kommit på den stora svagheten hos mig. Vill ni veta vad det är? Brist på självförtroende. I alla fall när det gäller vissa saker. För jag har ganska bra självförtroende till vardagen. Men när det kommer till andra saker.. till saker jag inte är van vid så saknar jag självförtroende. Letar efter det på golvet eller något. Och det suger. hahah, men vet ni vad? Jag vill inte gå och tänka massa äckelbajs bara för det. Nej usch, här ska det inte deppas. Det har jag gjort tillräckligt. Så istället.. är det bara att köra på. Att leva livet och även om det går neråt så le. Ingenting blir bättre för att man tycker synd om sig själv. Dröm inte om hur du vill vara, bli den istället. Hahah, lättare sagt än gjort, men försöka går alltid. Och denna låt får mig så peppad att jag dör!

Riktigt bra låt jao!

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3

2009-12-29 @ 20:54:37
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0