Fredagar har en betydelse igen

Att jobba var okej som vanligt, dock kändes det som om det gick fortare än vad det brukar göra :P Ganska skönt jao. Det bästa med att jobba är såklart att få pengar, men det som är näst bäst (om man jobbar vardagar) är att fredagen åter igen får en betydelse. Att man tänker "Yes det är fredag!" och jag älskar det!

Sååå, skönt med helg. Sitter här och degar med brur, syster och Alex. Snart är det idol som gäller, spännande! :) Gillar alla 3 som är kvar, så egentligen bryr jag mig inte så mkt om vem som åker, det ror helt enkelt på hur bra dem är ikväll ;P Men kan iaf lugnt säga att svenska folket har röstat bra i år :)
Har fixat ny bakgrund till bloggen, blev helt okej, och nu får det vara så ;P haha. Har ganska ont i ryggen och det är ju aldrig roligt, men annars är det helt okej.

Sen har brur gjort en teckning i paint till mig :) Söt snögubbe jao! Me like it :D

Kommentarer
Postat av: jessan

EEEEEEEEERIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!

2009-12-04 @ 21:18:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0