Första december 09

Alex sov här igår jao, och det såg stökigt ut i mitt och brurs rum eftersom vi klämde in madrassen där ;P haha. Vi tänkte gå upp vid 9, men ofta, neee vi var inte uppe förrän vid 11, och då käkade Alex sen drog han. Han ska träffa Jessica och Fredrik och åka in till nya Elgiganten som öppnar idag :P Själv tänkte man svara på lite roll och så, men det gick ju inte då internet inte funkade -.-' hatar verkligen sånt. Men nu funkar det, lagom i tid till att jag ska klä på mig, äta något och sen gå upp till vällingby för att ta mig till banken. Haha, får sällskap av moster iaf så slipper själv :) Ska jobba från 3 till 8 idag, pallar inte men är snäll och ställer upp för Lina som ska kolla lägenhet :P Hur som helst ska jag dra nu, inlägg kmr väl ikväll runt 9-10 ngt 8)

Kommentarer
Postat av: my

TACK! men åååh, jag måste också till banken! USCH! pallar inte.... ha så kul på jopppet :D

2009-12-01 @ 18:21:07
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0