Can't you understand

Dagen fortsatte inte lika blää som den var imorse när jag skrev förra inlägget. Dock var det väl inte den bästa dagen heller. Lätt huvudvärk till och från på jobbet, och dessutom har jag haft värk i tandköttet typ hela dagen. Not good. Dock så är personerna där så sjukt härliga så då blir man på lite bättre humör iaf :) Nu är jag iaf hemma, åt fastän jag inte var hungrig, och sitter nu här igen. Med huvudvärk, och dessutom lite nere. Jippie. Och så kom det upp 6 jävla uppgifter på mobilen, hahah, ofta jag orkar.


Men för att ta upp lite.. roligare saker. Så satt jag och räkna, och tror att om jag jobbar en hel månad med samma schema som jag gjort i november och kmr göra i december, så skulle jag fan ha råd med en hund. Okej, kanske inte en valp, och skulle dessutom inte ha tid till det. Men en vuxen. Seriöst, om jag bara kunde ha så brur eller syster har lite koll på den, och kanske går ut med den ibland, så skulle det fan funka. Fyfan jag vill, jag vill, jag vill. Fast för det första vet jag inte ens om jag kmr få jobba kvar, och dessutom tror jag fan aldrig jag skulle få det för mamma och pappa. Haha, där sprack det.

Och visst ja, skulle skriva in lite saker jag önskar mig, så att folk som planerar att köpa ngt typ kan se vad jag vill ha.
- Pengar :D hell yeah, det behöver man alltid ;D
- Fluffisar, jag gillar inte tofflor lika mkt nej :O
- Sängkläder, örngott, påslakan och sånt tjafs. I fina färger och typ mönster :)
- Nya hörlurar då mina gamla gick sönder härom dagen :( Ganska stora dåra.
- Eine vovven :) Det MÅSTE stå med, och kmr göra det tills jag har en :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du kan få låna mina katter några dygn haha.. <3

2009-12-03 @ 19:56:30
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

hahaha om du inte kan betala en middag i idre själv hur ska du ha råd med eine voffsen? :O

Sandra, var förnuftig, spar dina pengar till alkohol och mat!(jag är härmed din förebild) hahaha!



flufftofflor<333

2009-12-03 @ 20:53:44
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska slå in dino äch ställa han utanför din dörr ;)

2009-12-03 @ 22:21:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen hund nu sandra! tänk va uppbokad du blir! stå ut 1-2 år till! du kommer överleva jag vet det :)<3

2009-12-04 @ 00:38:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0