Att va ledig idag var nice!

Var mysigt att träffa Ronja och snacka lite :) Hon har rött hår! Nice nice! ;) Fick mitt söta halsband med ett smycke av en sjöhäst :D samt en söt liten nallehund till min samling! Tack för det söt! :) <3
Att gå runt i v-by sen med Alex var mys :) Vi köpte jul och födelsedagspresent till Kamilla :) Samt letade efter ngt som jag kunde köpa till Alex, men vi hitta inget :O och Alex köpte en julklapp också, och jag köpte det sista till pappas julklapp :) Var till coop också där Alex köpte saker för att baka lussebullar :P

Kom hem, kom fram till att fan vi vill gå på bio, så bokade biljetter till Avatar 3D på söndag :D Jag ska hämta biljetterna på fredag, troligtvis blir det att gå lite i stan med syster under dagen, och sen som jag skrev igår så blir det utgång på kvällen! :D Ahh, och Kamilla ska sova här då<3 och på lördagen kmr Alex så ska vi fira henne :) men nu ska jag dammsuga :O ska bara lägga upp lite bilder ;P

JULKLAPPAR :D:D:D hahah 8) Julgranen ska egentligen glittra, men det syntes ej då man hade blixt, så var ju tvungen att ta en utan blixt på tha granish :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oj vilken stor gran ni har XD

2009-12-23 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0