In a good mood

Wiiie, jag glömde nämna att jag vill ha pengar för att kunna åka till THE SILENT WAY!<3 Hur fan kunde jag glömma det!? :O hemskt </3 heheh 8)
Jag älskar känslan av nyduschat hår :D Jag gillar folk med humor :) Känna mig på riktigt bra humör här :) Lyssnar på musik i hörlurarna, höööööögt :D me like<3
Kanske bör man dra sig snart, sova? ;D visst ja! Jag sökte jobb till Djurkompaniet i Vinsta idag :D Eller visst ja, det skrev jag jue xD eller? o.0  hahah, är nog tröttare än jag trodde :P Iaf, hoppas verkligen, verkligen att jag får det :) I need money jao ;D Men ska sova snart.. tänkte bara lägga in två låtar som är riktigt bra :D



Kommentarer
Postat av: Nadja

Håller tummarna!

Har du kollat på ZOO i Bromma? vet att dom sökte folk för ett tag sen?

Kram <3

2009-09-01 @ 07:06:43
Postat av: Magnus

Hallå? Du glömde att skriva att vi börja sms:a, haha :p. Skriver in hela sms-historiken lixom xD.

2009-09-01 @ 08:37:52
Postat av: Sandra till Magnus

jag skrev ju "gillar folk med humor" :D haha ;D

2009-09-01 @ 09:49:59
Postat av: Magnus

Jaha, du menade så ;). Men då fattar jag :)

2009-09-02 @ 09:17:42
Postat av: Sandra till Magnus

yes ;)

2009-09-02 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0