Tomt.

Jao så har man bara lilla Daphne kvar. Stackarn är alldeles själv :( men hon har löss så får inte åka hem till Rose förrän lusjävlarna är borta. Köpte lusspray igår, har spreyat henne idag så hoppas det hjälper :) Hon har varit med mig större delen av dagen, och nu fick hon ett ägg också :) Sötnosen <3
Hoppas Vilda har det bra i bilen, fan känns lite hemskt men det blir nog bäst så. Puss på dig min lilla älsklingsfetto<3 Fast hon hade börjat bli tunn. Man kunde känna ryggraden så jao.

Nu har jag kramp i min käke o.0 Vafan!? HHAHA.. weird. Så snart ska jag och Nadja hem till henne. Jaa när Roger slutat jobba så hämtar han oss. Vi ska äta, klippa klorna på min mosters ena katt, sen är det typ fest och bowling på wii som gäller :D och jag kmr nörda framför spotify! :D hahah, me like <3 Vill ha det också liksom :O

Jag städa iaf ur stora råttburen idag och sen bar jag och Karin upp den på vinden. Fyfan vad tomt det ser ut nu. Tur man har marsvinen iaf. hehe 8) Men ska svara på lite roll nu :) Ha en bra fredagskväll alla! :D Btw Rose.. ska Daphne komma imorrn eller på söndag innan Grönan? Puss på dig ;)


tomt jao :/ , och där är spegeln också :)

Kommentarer
Postat av: Rose

Hon får komma efter att ja jobbat nångång, vi kan typ ses i stan och byta, du får en käft på smällen för att du låter nån jävel mörda vilda och ja får daphne =P

2009-08-29 @ 14:50:15
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

NEJ, ja menar smäll på käften!! (trött okej!)

2009-08-29 @ 14:50:47
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0