Sånt är irriterande

Idag när man kom hem såg rummet ut som ett bombnedslag. Inte direkt roligt att komma hem och jag blev besviken och irriterad på syster. Dock var dem iaf duktiga på att städa undan. Annars hade jag seriöst dampat.
Sen fick jag också reda på att dem hade sovit i mitt rum.. med systers kommentar om "och det är min säng." Då ville jag fan bara slå henne. Visst det är hennes säng, men det är jag som lånar den eftersom hon har en till säng som hon använder. Så vafan sluta tjata om det. Och sov inte i mitt rum. Okej?

Men aja, nu ska jag bara lägga in nya headern.. får se om jag byter ut den.. igen imorrn xD eller.. senare idag. HAHAH. Men nu.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0