Minizoo

Så jag lyckades både duscha och se på filmen. Seriöst, den filmen -Pojken i randig pyjamas- var väldigt bra, MEN FYFAN VAD SORGLIG! Satt här tillsammans med alla djuren och grät! HAHA, eller.. djuren typ.. levde rövare och sov, och jag satt och grät. HAHA, Du Malin! Just nu mäter sig mitt minizoo nästan med ditt :D Jag har 4 bebbar, 2 marsvin och en hund :D mysigt! <3



Så jaha, egentligen borde jag gå och lägga mig. Jag är trött, det är jag. Men nej, jag är rastlös också. Joo men det är verkligen en bra blandning! HAHAH Inte :) Så hur löser jag det? Bra fråga. Blir väl till att sova, då det verkar.. smartast. Tpy 8) heheh.. aja.. snart!

Kommentarer
Postat av: jessica

vems mars-svin?:P

2009-08-03 @ 15:30:38
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0