Maha

Jag hatar att gå och lägga mig tidigt. Usch och blä på det. Men men.. ska till tandläkarn imorrn.. kl 8.10.. Jag ska gå upp kl 7! FATTAR NI? o.0 hahahah xD Jag har typ inte gått upp innan halv tio, tio på... hela sommaren I guess 8) och så ska man upp kl 7 :( liksom.. okej endå om det var för ngt roligt.. men nej.. Tandläkarn! :O usch och fy. Men aja.. det är bara att ställa klockan, klistra på ett leende och gå dit :) hhahha. Yeah typ.
På lördag ska jag också upp tidigt.. fast då är det för att jag ska vara med Malin på en agilitytävling :) Så då är det okej! :D yes. Fast då ska man vara vid tävlingen kl 7.. så lär väl bli till att gå upp kl 6 kanske? usch.. ryser vid bara tanken typ 8) hahah!
Planer planer.. den här veckan är fullbokad. Me like! Nästa vecka är halvbokad, också bra. Ngt schema kanske dyker upp imorrn ;) hahah.. på söndag nästa vecka ska jag iaf träffa Sandra! :D <3 skitlänge sen jue </3 yes. Och imorrn.. Ska jag träffa Rose! :D <3 också länge sen jao. Men tror ett litet schema skrivs in imorrn ;) Nu ska jag göra mig iordning och sen läsa lite Harry Potter :D yes. Stänger av datan nu.. Helt sjukt :O.. 23.16.. Rekord! xD HAHHAHHA.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0