Lite gjort iaf.

Sååå har man gjort om bloggen igen :) hahaha, jag tror fan jag gör det alldeles för ofta. Men blir man inte 100% nöjd med den så blir det så. Yes..
Jag och Alex skrev våra CVn idag också. Fan svårt jag hade att skriva om mig själv. Men fick hjälp av sötmoster! <3 Ska man bara skriva personligt brev också.. men det orkar jag fan inte göra idag. Nee jag ska städa hos bebbarna och marsvinen istället. Samt bada dem små sötisarna. Yes. Jaa så det är väl lika bra att sätta fart med det på en gång. Det lär väl ta en timme eller ngt.

Kommentarer
Postat av: Moster

<3

2009-08-18 @ 18:32:51
Postat av: malin

FAN VA SNYGG BLOGGEN BLEV!!!

2009-08-18 @ 21:39:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0