Vi ska sova :D

Jag är trött. Malin ser trött ut. Så varför går vi inte och lägger oss? En mkt
bra fråga tkr jag ;D hahah! Dessutom ska vi upp kl 7 imorrn.. haahh, och
nu ligger Malin i min säng och typ glor på mig.. tänker säger hon att hon
gör.. det luktar bränt.. HAHAH xD

Denna vecka ska jag tillbringa massa tid med söta Malin :D Idag sover
hon här. Imorrn ska jag sova hos henne :D och på fredag ska jag sova
hos henne igen :D haha ;D Jao om jag kan ta med vovven dit :) Fun fun!
Måste prata med farmor, fan att kl är så mkt.. ska smsa henne imorrn
och fråga :D hHAha ;D yeah!


SNART kmr vovven och farmor ner :D på torsdag! <3

Men nu gott folk.. ska vi väl försöka komma i säng. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0