Väntar ut tiden, snart påbörjas vägen hem

Well så sitter man här vid datorerna. Väntar, precis som rubriken säger, ut
tiden. Om mindre än 1 timme ska vi ta bussen mot flygplatsen. Sen lär vi jue
få vänta där ett tag. Men hellre 2 timmar för tidig än 10 minuter för sen ;D
haha, yes!

Iaf.. Alexandra åkte till parken imorse, klagade imorse över att hon inte ville..
HAHA, skyll dig själv säger jag med elak stämma då :D hahah, elak jag är ;D
haha, men jaa hon var iaf duktig som kom upp och åkte. Pantade burkar
gjorde hon ju också!

Jag och Malin steg upp typ kvart över 9.. Duschade och gjorde oss iordning.
Alexandra kom dit typ.. halv 11. Vi städade och fixade och hade oss. När vi
var klara i rummet så åt vi lunch. Typ all mat vi hade kvar åt vi, så nu är vi
tjooooocka xD hahaha! ehehe, yeah ;P

Tiden går ganska sakta, men men det duger jue så länge man har datorn :)
Btw, om jag glömmer säga det face to face så måste jag tacka min syster
för att jag fått låna hennes bärbara dator :D tack! <3


Btw, en rolig sak! Vi flyger ju från Ålborg till Köpenhamn, och därifrån till
Sthlm.. Well, Malin och Anneli ska flyga från Norge till köpenhamn, och sen
därifrån till Sthlm.. och vi ska flyga med samma plan! xD hahah! Roooligt ;P
Yes. Är iaf framme på Arlanda 21.10.. hemma kanske.. 22 ngt. Kanske
kmr ett inlägg om resan ikväll, annars kmr det imorrn jao ;D

Bye Bye Danmark

Kommentarer
Postat av: Sara :)

varsågod :D de va så lite så , ja får ju låna din data :P <3

2009-04-03 @ 22:20:06
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: m

FAN VA FIN BLOGGEN BLEV!!!

2009-04-04 @ 20:03:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0