Uttråkad :O

Usch fyfan vad uttråkad jag blev :O Jag har egentligen massa saker som
jag kan (SKA) göra.. Till exempel ska jag fixa Roses blogg då den behöver
bli ljusare nu till våren :) Jag MÅSTE göra religionen.. (men pallar så inte),
jag ska eventuellt göra om min egen blogg.. jag ska fixa med bilderna på
datorn.. sen var det mer men fan jag har glömt det. Men trots detta känner
jag mig bara så uttråkad 0.o BLÄÄÄ på den känslan. Jao usch usch..
Jag vill få pengar! Massa pengar! Köpa kläder. Massa kläder! HAHAH, jao
drömma går jue right? ;D men okej.. jag får skärpa mig.. Jag ska nu.. leka
liiite i ps, sen ska jag försöka göra lite äcklig Religion :O usch.

Btw, jag har sökt jobb :D hahah, uppe i Slussfors :D Med slädhundar. Jag
kmr dö av nervosistet om jag får det.. men samtidigt som det känns lite
läskigt men fyfan vad coolt det skulle vara att få jobba med slädhundar!
Jao, liksom det jag trivs med. Även om arbetsuppgiften "Guida egna turer"
lät SJUKT läskigt :O hahah, men skitsamma.. :P är ju flera som söker så
chansen är väl inte direkt stor att jag får jobbet :P

Kommentarer
Postat av: Rose

Ja vill oxå jobba där ju!!

2009-04-15 @ 22:02:00
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0