OMG...

Okej det förra inlägget var positivt. Med massa roliga händelser :)
Men så då kmr vi till det negativa! :O ALLA äckliga skolsaker som
tydligen lagts i hög och som nu måste göras... HAHAH, proffsigt..

Men okej.. uppräkning av skiten dåra
..
1. Idrottslektion, ska hållas på måndag och är därför SUPERviktigt!
2. Svenska tal, Nationella... Ska hållas på måndag.. SUPERviktigt!
3. Svenska uppgift som jag dumt nog inte gjorde i måndags...
4. Jag har 2 guidningar som måste göras..
5. Praktikrapporten! Som bör göras så fort som möjligt! :O...
6. En idrottsuppgift där man ska jämföra två olika praktiker.


Prov som kmr.. :
1. Prov på tisdagen nästa vecka i Djurpresentation & Guidning..
2. Omprov i matte typ.. nästa vecka på onsdagen?
3. Nationellt prov i matte v20.
4. Svenska prov v22..?
5. Sällskapsdjursprov v23..


Jag känner att jag borde ta tag i detta nu.. jag måste seriöst ta tag i
allt så jag klarar av att göra alla i tid! Damn nu får jag ont i magen..
blir stressad som fan.. vet inte om jag kan sova borta resten av den
här veckan..
okej.. skärpning.. om Rose har en dator jag kan låna imorrn så kan
jag göra Svenska NP där.. Bra.
Och idrottslektionen ska vi planera imorrn på elevstödet. Bra!
Praktikuppgiften och svenska uppgiften får jag försöka göra på
söndag. Får åka hem lite tidigare bara..
Guidningarna får vänta lite. Idrottsuppgiften också..
På måndagen får jag plugga djurpresentation och guidning.. och på
tisdagen får jag plugga matte tills jag spyr av den... jao så får det bli.
Usch och bläääää! men så får det bli.



Kommentarer
Postat av: Erika

ANDAS SANDRA ANDAS, DET DÄR ÄR INGENTING! SKOJJA DET ÄR SKITMKT DU KOMMER ALDRIG HINNA!! MUHAHHA



nej skojjar :D klart du hinner, du är superwomen själv :D <3

2009-04-28 @ 21:56:36
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Erika

AAAAAAAAH SANDRA VAD SÖT DU ÄR (L) (L) KÄRLEK PÅ DEJ :D



Alla låtar (L) och på det Bellas lullaby:D:D:D:D TACK (L) (L) :')

2009-04-29 @ 19:51:55
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Jessan

Lägg de bästa bilderna i delade mappar? :)

2009-05-03 @ 20:15:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0