Måndag

Måndagen denna vecka var helt okej. Jag var trött imorse, men man får
väl skylla sig själv gissar jag ;D haha, men iaf.. sällskapsdjurslektionen
var seeeeg :D... sen religion.. usch och blä :D Lunch! GOTT gott :) Satt
kvar lite längre med Elli, Sofie och Felicia och snackade om lite utlands-
resor och deras studentklänningar :)
Efter lunchen var det svenska.. STORT JÄVLA BLÄÄÄ på det :D.. usch
fan det är så tråkigt. Och jobbigt. Blää blää! Sen var det djurhållning i
Park B som faktiskt var helt okej idag. Vi berättade lite om våra praktiker.
Slappt och härligt :) Mentorstid sen där man betala 730 kr för student-
flaket :)

Jag och Alex hängde med Kamilla till stan, vi kollade efter hundhals-
band och studentklänningar. Hittade typ inget. Var dock härligt att bara
vara vi tre :) Var såå länge sen!

Kom hem, plugga liiiite mate. Jag HATAR matte :D hoppas på att super
duktiga Kamilla kan hjälpa mig imorrn.. annars kmr jag fan aldrig klara
f*ttprovet :D.. hehehe.. aja.. Lagade mat medans mamma dammsög :)

Men nu mina vänner orkar jag fan inte skriva mer.. Ska göra massa
saker nu ikväll :D vid min älskade dator :D maha ;D Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0