Fynd!

Jag skulle skriva en massa här, men ack och ve jag har typ glömt allt :O
HAHHA, ack och ve.. herregud jag e nog lite trött skulle jag tro xD vilket
ni nu vet då jag skrev herregud.. för man säger OMG :O hahah ;D
ehhehe, jaa.. men okej :) om dagen!

Gick upp i lugn och ro, vädret sög men det gjorde inte så mkt :) Slappa
framför datan och sen vid 12 mötte jag och syster vår kära moster uppe
i v-by. Gick runt och kollade lite, jag köpte lite saker :D ett par skor för 50
spänn! :O hahah, fynd! yes ;D
Sen ett par mjukisar för 100 kr :D även där ett fynd ja :D mhm! :) sen så..
köpte jag inget mer tror jag.. :O eller..? joo godis dåra xD till bussresan
imorrn :) men.. jaa det var allt :) Två fynd jao :)

Jag och Sara drog oss iaf hemåt.. satte oss framför tvn där vi såg alla
program som vi hade spelat in. Talang, kvällsöppet och sen 3 avsnitt
av Lost! :D Fan vad Sawyer är bäst! :D Så jävla skön alltså :D hahah
fan han är bäst :) Så nu vet alla det ;D


Jag och syster städade hos bebbarna. Vi var sjukt sega jao :) Det blev
iaf bra jao :) Sen har jag packat också, fast är inte helt klar. Men nu ska
jag väl dra mig.. sova sova sova.. ska upp tiiiidigt imorrn :O typ.. kl 6 -.-'
Bussresa hela dagen sen typ :) Härligt! Hahah, men jaa.. okej, dags att
dra. Sov gott alla! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh vilken vårig omstyling av bloggen du gjort! fiiint! :D

2009-04-06 @ 10:25:25
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0