Fattigdom

Jag känner att jag behöver planera lite. Med pengar, skolarbeten och
typ lite annat. Yes.. en liten.. "planering" för april och maj månad... typ.

Skolarbeten grejs

 - Religion, eget arbete, blir förhoppningsvis klar idag
 - Hålla idrottslektion, med Alexandra och Tiia, måste prata med dem
under veckan och börja planera lite..
 - Djurpresentation & Guidning, en guidning på skansen med Malin
och Alex för föräldrar.. En skriftlig..
 - Matte, plugga som en idiot måndag och tisdag.. prov på onsdag!
 - Idrott, börja med uppgiften där man jämför två praktiker..
 - PRAKTIKRAPPORTEN! från Danmark.. får börja med den i veckan..
 - Nationellt prov i matte..! Plugga flera dagar innan..


Pengar
Inkomster
 - 1500? från farmor
 - 150 från Rose
 - 100? från Alexandra
 - Låna 800 kr från mamma :)
 - Studiebidrag, 1050 kr

Utgifter
 - Studentflaket 730 kr
 - Alex 220? för biobiljetter
 - Elli födelsedagspresent.. 200? kr
 - Ngt mer till Alex.. 200? kr
 - Biljett till mig själv på skivorna.. 295 + 150..
 - Köpa studentklänning! + skor-
 - Fester, sprit ;D.. 300? kr
 - Betala tillbaka mamma 800 kr? (eventuellt får jag dela upp det..)


Sen ska jag sälja mer biljetter till skivorna..
Biljetter till Sandra?
Ronja en middagsbiljett.
Malin + kompisar? eftersläppsbiljetter


HAHAH, joo men jag kmr ha massa pengar över... :).. ehhe ;D *host*

Kommentarer
Postat av: jessan

SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du påminner mig bara att jag kommer ligga på minus

2009-04-19 @ 13:58:45
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

hem,... usch så där ser det ut för mig oxå typ .. jösses asså man blir helt sönderstressad :S

2009-04-19 @ 14:35:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

hmmm... Men skor behöver du nog inte köpa, om du tycker om någon av klänningarna jag ska visa dig. För jag har planerat lite haha.. Sen är det bara att hålla tummarna att du gillar planeringen med klänning å skor ;o)

Kram

2009-04-19 @ 15:23:05
Postat av: Erika

Gör som jag, ignorera problemen! Ser man dem inte, finns dem inte! =D

2009-04-19 @ 16:03:51
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0