Norrland <3

Jaa så är man här uppe i norrland dåra :) Mys mys, men fan vad mkt
snö det är :O haha, helt sjukt. Inte för att man blev förvånad.. men ändå.
Heheh, jaa så bussresan gick ju bra. Bättre än vanligt då jag läste "Så
länge vi båda andas" hela resan xD hahah, har endast ngr kapitel kvar
så ska läsa dem senare idag :D den är så jävla bra! <3

Såå idag har man varit ute en promenad med farmor, syster och lilla
vovven såklart :D Åhh hon är så söt! <3

men jag pallar fan inte skriva ngt mer nu :P Lägger in ngr bilder från
vår lilla promenad dock :D





Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Jo det är helt ok med mig, fast just nu är jag dunderförkyld och låter som en 13-årig pojke i målbrottet haha.. :P Iiiih söt vovve! :D:D

2009-04-07 @ 19:01:04
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Nää fy va oartig jag är! Glömde fråga: Hur är det själv? :P haha

2009-04-07 @ 19:02:47
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0