Mysfaktor till max!

Dagen var lugn och skön. Mysfaktor i massa! Jao :) Promenad i värmen
med syster och vovven <3 Gick till söderberga där vi gömde oss från
solen genom att vandra i skogen xD hahah! Mysigt! :D Vovven var dess-
utom lös :) Funkade bra! Hon är så duktig och lyssnar :) Fast då hon
fick syn på en rolig fågel glömde hon för en liten stund bort en.. -.-' men
kom ganska snabbt tillbaka :) Funkade iaf bra. Sötvovven <3

Har inte direkt gjort så mkt mer idag.. suttit här och slappat och sett på
massa LOST avsnitt med syster min :) Jao :D mysdag som sagt. Men
imorrn får jag vara flitig och se till att få lite skolarbeten fixade.. :O usch!

Kmr lite bilder också :D men sen ska jag fortsätta nörda mig med min
älskade rollning :D maha ;P



Bild 1. Skoooogen :D
Bild 2. Syster + vovven <3
Bild 3. Vovven <3
Bild 3. Vovven igen :D
Bild 4. Jag och vovven :D:D:D
Bild 5. Well vi är ju sötast right? ;D haha! iaf vovven :)

Kommentarer
Postat av: malin

jo kanske, men ja får göra det på ett fint sätt

2009-04-26 @ 10:02:26
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0