Chip chop

Chupp chupp, jag tänkte först skriva blubb blubb men ska ju försöka
sluta med det xD hahah, men okej.. jag är uttråkad 0.o förstår inte hur
jag kan vara det :O jag har liksom typ massa att göra.. men jag orkar
inte.. är bara uttråkad jao. Usch och blää.. och religionen går skit :D
Snart klar, men ändå.. skit :D hoppas på ett G.. G- funkar asbra bara
jag får G på skiten :O eheheh, aja..

Dessutom är man trött efter endast en vecka i skolan! Inte ens det..
det är fan 3 dagar bara. HAHHA, lyckat. Usch och blää.. orkar inte det
här längre. Skitsamma.. imorrn är det fredag. Skoldagen är väl okej,
och sen ska man sova hos Alex hela helgen. Jao :)

Men okej.. planering inför kvällen nuda.. Jag ska släppa ut bebbarna,
sitta här lite mer och.. slappa.. Sen ska jag gå och duscha.. klippa
naglarna.. försöka bli klar med religionen, och sen lär det väl vara tid
till att sova. HAHA, yes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0