Tiden räcker inte till

Jag har en MASSA saker jag vill/ska göra :O
Bland annat ska jag eventuellt fixa om min blogg.. Blått är fint, men jag
känner att jag vill ha en annan färg nu :P

Sen mer saker jag ska göra.. :
 - Hjälpa Malins med hennes blogg
- Göra om Roses blogg för den e för mörk ;D
- Hjälpa min syster med en snygg header till hennes blogg
- Jag ska fixa en sak som troligtvis kmr ta lååång tid och som jag inte ens
vet om det kmr funka..


Det var mer saker.. men dem försvann just ut ur min hjärna ;D haha! Men
iaf.. jag är klar med religionen.. den suger :D och jag orkar inte ens bry
mig om ifall den e dålig eller inte längre.. Hade velat att ngn skulle läsa
igenom den innan jag skickar den.. men aja.. skitsamma.. Det får bli som
det blir. För skulle ngn läsa den skulle denne troligtvis säga *kanske bör
du ändra det där.. och det där.. det där också..* blabla.. vilket skulle vara
precis vad jag vill veta om jag ska ha med allt eller inte.. Men ärligt.. jag
orkar inte ändra det nu.. ;D så nu skickar jag skiten :D hahah, ska väl ta
och be till lite högre makter att man får G på skiten 8) HAHHA ;D

Kommentarer
Postat av: malin

hörruhörruhörru du BEHÖVER inte göra min blogg :)

ja vill ju inte stressa skiten ur dig :)

2009-04-19 @ 22:45:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0