Snooza, bra eller dåligt?

Ja det kan man ju undra..
Den största fördelen är att man kan vända på sig och tänka 'ahh jag kan
sova lite,lite längre'.
Den största nackdelen däremot är att man istället för att trycka på snooz
knappen då alarmet ringer, råkar trycka på att stänga av skiten.. det blir
då lite jobbigt när man vaknar och inser att man är försenad..



HAHHA, jag och Malin skulle upp kl 7.. well jag vaknade kl. 7.57.. Bra gjort!
ehehhe.. Stackars Malin som fick ringa runt till dagiset och Lotta.. och lilla
Sofia som var uppe och får typ vänta i slussen en timme.. Usch och fy för
sånt.. Men men.. Man är inte mer än människa ;D haha!
Så det var en lätt stressig början på dagen. Hoppas iaf Malins och Sofias
lilla presenation av mina två supersöta bebbar (Daphne & Vilda) går bra!
Good luck till er! :)

Men nu.. ska jag käka frukost. Slappa lite vid datan till typ.. 9, kvart över..
då ska jag plugga lite matte och sen så strax innan 10 åker jag till skolan
för att göra det där äckliga matteprovet... :D woho.. Önska mig lycka till ;)
See ya!

Kommentarer
Postat av: jessan

Haha, misslyckat ;) Snooza är farligt. Man kan bli beroende!!



Och tror det var alex som kommenterade åt dej ;) ni två förvirrar mig ;)

2009-04-22 @ 16:50:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0