Skummis

Och jag skriver igen :D maha fan jag är huuungrig :O sjukt egentligen
men aja. ehhee, godis har man ju ätit så man bör inte ställa sig på
vågen när man kmr hem iaf xD hahah! ehehe, jaa.. men så jaha.. så
jävla lyckat.. Rose har ju planerat in en fest uppe i Idre.. Liksom woho!
JAG ÄR PÅ :D ahahh, men..! vad gör den lilla skiten? Jo hon lyckas
planera in den en av dem 2 helgerna som jag typ inte kan! Alltså ahh!
BLÄÄ. Jag menar, visst jag kan, men jag kan inte.. AHHH, blir galen.
Vet fan inte hur jag ska göra. Usch och blää på det.

Men jaa, jag har inte direkt mkt att skriva, imorrn bär det av hemåt. Så
ska man sitta och åka buss från kl 13.30 till 20.30 :O myysigt.. haha!
Men jaa, så ni som har mitt mobilnr.. skicka ett sms och underhåll
mig under resans gång! SNÄLLA :D *blinka övertalande* HAHAH xD

Men jaa.. ehh.. typ Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: m

Tror ni jag är gjor av pengar eller? haha fast kommer nog bli ett par klänningar iaf ^^

Jag kan underhålla dig lite stumpan (:

2009-04-12 @ 09:43:36
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0