Osociala Sandra

Jaaa hurrni, fan vad dålig man är på att uppdatera här dåra :P Jao jag
skyller på att det beror på att jag är här hos farmor. Försöker att inte
sitta för länge här.. men det är svårt. Dessutom när jag väl sitter här
så gör jag det som är roligast, nämligen att rolla :D haha, jaa ni som
läser här kanske inte ens vet att jag rollar, men fan det gör jag :D

jaja, idag har vi varit barnsliga :) Sett på Snövit och de 7 dvärgarna och
sen Smurfarna xD HAHAH! man doog jue XP hehe, men det var iaf
roligt ;)

men fan, farmor gick och la sig nu.. och jag ska försöka avsluta..  ;)
Godnatt!


Närbild på vovven <3


Tiger är lite udda, han gillar att åka spark :) Söt! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

owh va söta djur!:D

2009-04-11 @ 22:04:41
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0